رویاهای کودکی

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بــــزرگی هیچ کس

 

شبیه رویــاهای کـودکـی اش نشد..

 

رویـــاهایی کـــه

 

تــمام زنــدگی کــودکیمــان بــودنــد.

 



نظرات شما عزیزان:

Raha
ساعت19:51---3 مهر 1395
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایت آرزو میکنم …


raha
ساعت12:16---18 تير 1395
اینگونه عادلانه نیست !
چشمانت را زمین بگذار
بیا دست خالی بجنگیم !


raha
ساعت12:16---18 تير 1395
خـــــــــــــــــ ـــــُــ ♥ــ ـــ ـــــــــــــــدآ
مـ ـے دونَـ ـم دوســ♥ــتَــم نَدآرے
امـ ـ ــــآ
هـَـوآےِ ایـטּ "عـِـشـــ♥ـــــقِ"
مـآ رو خِیـلےِ
دآشتہ بآش ♥


raha
ساعت12:15---18 تير 1395
نوشته هايم را مي خواني…





و مي گويي: چه زيبا!





راستي…





دردهاي آدم ها زيبايي دارد…؟!؟!؟!


raha
ساعت12:15---18 تير 1395
مساحت خلوتم را پر کن....
فرقی نمیکند
عمودی یا افقی....
همین که ضلعی از چهاردیواری ام باشی


raha
ساعت12:14---18 تير 1395
عکســـــت را نگــــاه میکنــــم….
آخ کــــه ایــــن عکـــس پیـــر نمیشـــود…
امــــــا…
پیـــــــرم میکنــــد….


Milad
ساعت15:35---27 خرداد 1395
اگه تپیدن قلب توباعث تپیدن قلب یکی دیگه می شه. پس واسه زنده نگهداشتن۲نفرتلاش کن... این هست حقیقت زندگی عاشقانه

Milad
ساعت15:34---27 خرداد 1395
زندگی را به تمامی زندگی کن
در دنیا زندگی کن بی آن که جزیی از آن باشی
هم چون نیلوفری باش در آب
زندگی در آب، بدون تماس با آب.
زندگی سخت ساده است!
خطر کن!
وارد بازی شو!
چه چیزی از دست می‌دهی؟
با دست‌های تهی آمده‌ایم
و با دست‌های تهی خواهیم رفت
نه، چیزی نیست که از دست بدهیم.
فرصتی بسیار کوتاه به ما داده‌اند؛
تا سرزنده باشیم…
تا ترانه‌ای زیبا بخوانیم…
تا ضیافت زندگی را جشن بگیریم و
زندگی را به رقص در آوریم.
به امید روزی شاد و پرنشاط
سرشار از موفقیت ، مهربانی و عشق


پشه ها هم میخندند
ساعت7:42---19 خرداد 1395
جدان که نباشد هر کس خدایی میکند
اینجا آدمها رانندگی بلد نیستند
ولی ماهرانه دورت میزنند
و هیچکس جریمه شان نمی کند.


دل سوختگان
ساعت11:14---17 خرداد 1395
هر بنا و امارت و سازه ای عظیم ، روزگاری جز نقشه ای ساده بر روی کاغذی بیش نبود ..!!
مهم نیست امروز در چه مرحله ای هستید ، مهم آینده ی شماست و چیزی که به آن می رسید ..!؟

پاسخ:ممنون از حضورتون


mohammadreza&reyhaneh
ساعت8:27---16 خرداد 1395

پاسخ:ممنون از حضورتون


mohammadreza
ساعت8:26---16 خرداد 1395
آدمهای شکسته دو دسته اند:
آنهایی ک یهویی از دست یک نفر افتاده اند…
آنهایی ک یواش یواش
از دست همه ترک برداشته اند…!


mohammadreza
ساعت8:26---16 خرداد 1395
دنیاے بدون تو
شباهَت عَجیبــے با این غروب هاے لعنتـے دارد
دلـگیـر و دل گیــر و دل گیـر


mohammadreza
ساعت8:25---16 خرداد 1395
بعضی ” آه ” ها را
هر چقدر هم که از ته دل بکشی
باز هم سینه ات خالی نمیشود
امشب سینه ی من پر است از آن ” آه ” ها


mohammadreza
ساعت8:25---16 خرداد 1395
خیلی ها دلـمو شکستن؛
ولی تو با همه فـــرق داری
آخـه ی ضرب المثلی هست ک میگه :
کــــار را آن کرد ک تمــــام کرد


mohammadreza
ساعت8:24---16 خرداد 1395
برای قصه ای که با
“یکی بود و یکی نبود” شروع میشود
پایانی بهتر از
آوارگی کلاغ نمی توان نوشت…


mohammadreza
ساعت8:24---16 خرداد 1395
خیلی وقت است که “بی تابم”
دلم تاب میخواهد
و یک هل محکم
که دلم هـــــری بریزد پایین
هرچه در خودش تلنبار کرده!


مهرزاد
ساعت6:35---14 خرداد 1395
سرگیجه هایم ارثی است ؛

از پدر بزرگم كه سیگار میكشید ؛

و پشت قاب عكس مادر بزرگم ؛

عكس معشوقه اش را یک قرن پنهان كرد …
...............................
سلام.خوبین

پاسخ:سلام ممنون از حضورتون


دل سوختگان
ساعت5:55---12 خرداد 1395
من تکه ای از پازل خداوندم
بی هدف آفریده نشده ام که بی هدف زندگی کنم
میدانم آفریدگاری دارم که همیشه بوده
همیشه هست
رهایم نمی کند
تنهایم نمی گذارد
من قطعه ای از زندگانیم
تکه ای از پازل هستی
خدایم مرا آفریده تا آینه ی او شوم
آفریده تا جان ببخشم امید دهم
نفس داده تا نفس دهم
من تکه ای از پازل زندگی هستم
اگرخود را گم کنم همه چیز وهمه کس ناقص می مانند
من باید آگاهانه زندگی کنم تا پازلی که خدا چیده بر هم نریزد
که حتی تقدیر ، شکستش را بپذیرد ، و طوری خوب زندگی کن
که حتی مرگ ، از تماشای زندگیت سیر نشود !
این زندگی نیست که می گذرد ، ما هستیم که می گذریم
پس، با هر طلوع و غروب لبخند بزن ...


دل سوختگان
ساعت19:28---10 خرداد 1395
در " نقاشی هایم " تنهاییم را پنهان می کنم...
در " نوشته هایم " درد دلم را...
در " دلم " دلتنگی ام را...
در " سکوتم " حرف های نگفته ام را...
در " لبخندم " غصه هایم را...
" دل " من.........
چه خردساااااال است...!!!
ساده می نگرد..!!
ساده می خندد..!!
ساده می پوشد..!!
ساده می گرید..!!
" دل " من.........
از تبار دیوارهای کاهگلی است...!!!
ساده می افتد..!!
ساده می شکند..!!
ساده می میرد..!!

"" خیلی ساده ""


دل سوختگان
ساعت19:07---8 خرداد 1395
یکی هر چه داشت و نداشت به طوفان سپرد . . .
یکی آبرویش را به هیچی سپرد . . .
یکی با هوس هر چه بود .. شکست . . .
یکی هم نشست و به غصه شکست . . .
دروغ شد عین حرف راست . . .
ندونستن این جاده بی انتهاست . . .
دیگر فراموش کردند کی هستند . . .
دیگر فراموش کردند اشتباه از کجاست . . .
یکی با احساسش دیوانه وار رفت . . .
یکی هم مسیرش را وارونه رفت . . .
عجب حسرتی شد برای همه . . .
چه روزای خوبی که رفت از همه . . .
نشستیم و گفتیم خدا خاست . . .
ولی این بهانه ست حقیقت کجاست . . .
به جای خود فریبی که تقدیر ماست . . .
حقیقت همه این بود که تقصیر ماست . . .
از ماست که بر ماست . . .
گم شدیم و پیداست . . .
که این نفرت و اندوه . . .
از سردی دلهای ماست . . !؟


saygol
ساعت5:34---8 خرداد 1395




پاسخ:ممنون گلم


saygol
ساعت5:34---8 خرداد 1395
دل تنگ که می شوم ...

سراغ ازسکوت می گیرم

تورا

گوش کن

چه گونه

باد، ترانه عبورت را پچ پچ می کند

نگاه کن، ستاره

بغض نبودنت را می چکد

و زمین در هم آغوشی آسمان

ابر را به ستوه آورده

من

لبالبم ازحرف های ناگفته و

اعترافاتی بزرگ...

حقایقی پنهان در خاکستر قلبم.


((مائده غلامی))



saygol
ساعت5:33---8 خرداد 1395
تو می‌ رفتی ..

جاده می‌‌ رفت

باد می‌ برد

گیسوانت می‌ وزید

من ایستاده بودم

به اصرارِ احتمالِ یک اشتباه, در لحظه ی آخر ایستاده بودم

تو دور می‌‌ شدی

بی‌ هیچ سؤ تفاهمی

و من ...

چنان ناقوسی بی‌ تاب

در خودم زنگ میزدم

تو دور می شدی

من دچار خوف

از انزواخانه ی تاریکم می‌‌ دیدم

چهار مرد چهار گوشهِ مرا گرفته اند

... با خود می برند

آه نازنینم ....

ناقوس ها

در من زنگ می‌ خوردند

و تو دور می‌‌ شدی


((نیکی‌ فیروزکوهی))



saygol
ساعت5:33---8 خرداد 1395
شکوفه

با شعرهایت

بهار را ، خبر میشود

و باران

مهربانی ات را حسود ...

در شمارش رویایی فصل ها

بهار ، با جشن آمدنت

خودش را نشان می دهد

تا گل ها ، با تو

گل بمانند.


((نرگس یعقوب پور))



saygol
ساعت5:32---8 خرداد 1395
حال زنى را دارم كه عاشقِ

مرديست ،

بت پرست ...

كه شبها ايمان مياورد

و هر صبح بتهايش را ميشكند....


((آرزو پارسى))


saygol
ساعت5:32---8 خرداد 1395
نگران نباش
بتهای این بتکده مقدسند
همشان را روزی مردی سرشته است
که دست بر اندام من کشیده است
دستانت را به گلهای سرخ ووحشی آغشته کن
اندام مرا لمس کن
ازمن بتی بساز
که هیچ پیامبری آن را نشکند
من عاشق بوسه هایت هستم
مرا با بوسه ای بشکن

سهام الشعشاع شاعر سوری
ترجمه بابک شاکر


raha
ساعت17:41---6 خرداد 1395
خرین حرف تو چیست؟
قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض
یک طرف خاطره ها!
یک طرف پنجره ها!
در همه آوازها! حرف آخر زیباست!
آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست


raha
ساعت17:40---6 خرداد 1395
عید نوروزتون مبارک o_O
.
.
.
.
.
.
.
یادتون باشه من آخرین نفری بودم که تبریک گفتم ^-^
کلا خاص بودن از ویژگی های بارز بنده هست °-°
ای خدا من چقد بیوتیفولم ~_^


raha
ساعت17:38---6 خرداد 1395
ھِے تو…
َاشک هٰاے مَن اِفتخٰارَن وٰاسَت؟!
هِہ بٰاشِہ
بِہ هَمین اَشک هٰاے زنونم قَسَم،مردونِگیتوُ
جُوری خُورد میکُنم کِه تیِکه هٰاشُو بٰا خٰاک اَندٰاز جَمع کُنی…
حٰالٰا بِخَند..


raha
ساعت17:38---6 خرداد 1395
هـیچ حسـے
قشنـگ تَـر از ایـن نیـست
کـﮧ وقتـے بـآهـآش قَهـرے
نصف شَـب
یهـو یـﮧ اس اَزَش میـآد
کـﮧ نوشتـﮧ :
اَصلاً مَعلـومـ هست چـرـآ ایـن وقتِ شَـب بغـَل ِ مَـن خـآلیـﮧ ؟


دل سوختگان
ساعت19:31---5 خرداد 1395
اگر انسان کامل بودیم ، شعله عشق خدا در آتشکده قلبمان هرگز خاموش نمی شد .

اگر انسان کامل بودیم ، با وسعت نظر بیشتری نسبت به عیب های اطرافیانمان نگاه می کردیم .

اگر انسان کامل بودیم ، نگاه کردن به شگفتی های خلقت ، لذت فراوان تری برای ما داشت .

اگر انسان کامل بودیم ، احساس مسئولیت ما نسبت به دیگران ، فراتر از قوانین اجتماعی بود .

اگر انسان کامل بودیم ، برای جمع آوری ثروت های معنوی ، حریص می شدیم .

اگر انسان کامل بودیم ، زندگی ما تکرار هزار باره ی روزهای تکراری نبود .

اگر انسان کامل بودیم ، یک بارهم خودمان را در جایگاه مردمان درمانده تصور می کردیم .

اگر انسان کامل بودیم ، خیر خواهی ما شامل طیف نامحدودی از آدم ها می شد .

اگر انسان کامل بودیم ، می دانستیم ساعت شنی زندگی خیلی زود وقت رفتن را نشان می دهد ..!؟



nasim
ساعت19:42---4 خرداد 1395
غمگین نشو
وقتی کسی "تلاشت" را نمی بیند
و هنرت را درک نمی کند
طلوع خورشید منظره ای تماشایی است
اما بیشتر مردم،همیشه ی خدا
آن موقع صبح خواب هستند... !!!


پاسخ:عزیزم ممنون از کامنتای زیباتون


nasim
ساعت19:42---4 خرداد 1395
زندگی فقط یه باره!!
پس کاری رو انجام بده که خوشحالت میکنه
و با اونی باش که لبخند به لبهات میاره...



nasim
ساعت19:42---4 خرداد 1395
دوست داشتن کسی که
معنی دوست داشتنت را نمی فهمد
درست مثل توضیح دادن
قانون نسبیت برای
مادر بزرگت است

تو چانه میزنی و
او بافتنی اش را می بافد.

#انیشتین


nasim
ساعت19:41---4 خرداد 1395
خدا عمري به من بدهد
پير شدنت را نظاره كنم
غر زدنت را
موهاي كم پشت سپيدت را
نگاه مهربانِ از پشتِ عينكت را
چالِ گم شده زيرِ چين و چروكِ صورتت را
ميبيني...؟
من تا كجا خودم را با تو تصور ميكنم...؟
من كنارت ميمانم
تا ثابت كنم كه با تمامِ اينها هم زيبايي...

#علي_قاضي_نظام


nasim
ساعت19:41---4 خرداد 1395
وقتی می‌گويم ديگر به سراغم نيا
فكر نکن که فراموشت کرده‌ام
يا ديگر دوستت ندارم‌، نه!
من فقط فهميدم
وقتی دلــت با من نيست
بودنت مشکلی را حل نمی‌کند
تنها دلتنگ‌ترم می‌کند!

#رومن_گاری


nasim
ساعت19:40---4 خرداد 1395
اگر روزی بمیرم
تمام کتاب هایی را که دوست دارم
با خودم خواهم برد
قبرم را از عکس کسانی که دوستشان دارم پر خواهم کرد
و خوشحال از اینکه اتاق کوچکی دارم
بی آنکه از آینده وحشتی داشته باشم
دراز می کشم
سیگاری روشن می کنم
و به خاطر همه دخترانی که دوست داشتم در آغوش بگیرم
گریه خواهم کرد
اما درون هر لذت، ترسی بزرگ پنهان شده است
ترس از اینکه
صبح زود کسی شانه ات را تکان بدهد و بگوید:
_ بلند شو سابیر!
باید برویم سر کار...

✍ #سابیر_هاکا
میترسم بعد از مرگ هم کارگر باشم



nasim
ساعت19:38---4 خرداد 1395
زمان تصمیم میگیرد
باچه کسی روبرو شوید...
قلبتان تعیین میکند
در زندگی
چه کسی را میخواهید...
و رفتارتان مشخص میکند
چه کسی در زندگیتان
خواهد ماند...



nasim
ساعت19:36---4 خرداد 1395
اگر دستِ من بود
اسم تمام کوچه های
شهر را عوض می کردم.

میگذاشتم "تو

اینجوری هرجای این خراب شده هم
که کز کرده بودم
حداقلش زیر سایه اسم
تو نفس می کشیدم.

#نسترن_علیخانی



nasim
ساعت19:35---4 خرداد 1395
چه مغرورم! ولی
آنقدر زنجیرم به احساسم

که تا رد می شوی
کج می کنم سمت تو راهم را...

#هوشنگ_ابتهاج


nasim
ساعت19:35---4 خرداد 1395
خیال نکن
اگر برای کسی
تمام شدی
امیدی هست

خورشید
از آنجا که غروب می کند
طلوع نمی کند.....

#افشین_یداللهی



nasim
ساعت19:34---4 خرداد 1395
چنان در قيد مهرت پاي بندم
كه گويي آهوي سر در كمندم

گهي بر درد بي درمان بگريم
گهي بر حال بي سامان بخندم

سري دارم فداي خاك پايت....
گر آسايش رساني ور گزندم

#سعدي


nasim
ساعت19:34---4 خرداد 1395
گاهى خودت رامثل یک کتاب ورق بزن

انتهای بعضی فکرهایت " نقطه" بگذار که بدانی باید همانجا تمامشان کنی.

بین بعضی حرفهايت "کاما" بگذار که بدانی باید با کمی تامل ادایشان کنی .

پس از بعضی رفتارهایت هم "علامت تعجب" و آخر برخی عادت هایت نیز علامت "سوال" بگذار .

تا فرصت ویرایش هست... خودت را هر چند شب یکبار ورق بزن...

حتی بعضی از عقایدت را حذف کن ... اما بعضی را پر رنگ...

هرگز هیچ روز زندگیت را سرزنش نکن !
روز خوب به تو شادی میدهد،
روز بد به تو تجربه.


nasim
ساعت19:33---4 خرداد 1395
گفته بودی که:«چرا محو تماشای منی؟
آنچنان مات که یکدم مژه بر هم نزنی!»

مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی !


#فریدون_مشیری


nasim
ساعت19:33---4 خرداد 1395
چنان تنهایی بزرگی در دنیا هست
که در حرکت آهسته‌ی عقربه‌های ساعت
دیده می‌شود.

آدم‌ها خسته‌اند
تکه پاره‌ی عشق‌اند
یا نبود عشق.

آدم‌ها با هم خوب نیستند.

پولدارها با پولدارها خوب نیستند.
بیچاره‌ها با بیچاره‌ها خوب نیستند.

ترسیده‌ایم.

نظامی آموزشی‌مان می‌گوید
که همه‌ی ما می توانیم
برنده باشیم.

اما چیزی درباره‌ی
فاضلاب‌ها
و خودکشی‌ها نمی‌گوید.

یا درباره‌ی ترس آدمی
که جایی تنهاست
چیزی نمی‌گوید


#چارلز_بوکوفسکی
#سینا_کمال_آبادی


nasim
ساعت19:32---4 خرداد 1395
شوق دریا شدن و.. قطره ی شبنم بودن
غیر اندوه چه دارد دلِ آدم بودن

دست تقدیر، تورا کاش به من پس بدهد
تاکه باقی ست کمی فرصت با هم بودن

سعی دارم به گناهی متوسّل بشوم
قسمتم نیست به لبهای تو محرم بودن

بی تو ای میوه ی ممنوعه چه فرقی دارد
اهل فردوس برین یا که جهنّم بودن

جز تماشای جگرگوشه ی خود روی صلیب
چه گلی زد به سرش پاکیِ مریم بودن

دارم از بخشش تو اینهمه تنهایی را
حضرت عشق! بس است اینهمه حاتم بودن

خار بودن به همه زخم زدن آسان است
ای خوشا زخم کسی را گل مرهم بودن


saygol
ساعت7:11---1 خرداد 1395
اگر مهدی زهرا باز گردد / جهان آیینه اعجاز گردد
سرم را پیش پایش می گذارم / که با خاک رهش دمساز گردد . . .
ولادت امام زمان (عج) مبارک باد

[گل]


mehrzad
ساعت14:23---30 ارديبهشت 1395
ریسمان کهنه ی پوسیده را محکم بگیر،
اما دست نامرد را نگیر...!
شکار شیر شو،
اما به شغال پناه نبر...!
به دریا غرق شو،
اما از پل نامردان عبور نکن!!

............................

می آید روزی کـه در تراس خانه ات
روی صندلـی دسته دار نشسته ای و
بـازی کودکان را تماشا میکنـی...
آن روز،
دیگـر نه بـاران خاطره ای از من برایت
تازه می کند
و نه غروب آفتاب،سنگـی بر دریاچه آرام دلت می اندازد...
سال هاست که تو مرا پاک از یاد برده ای...
کنار روزمرگـی هایت،
یک فنجان چای برای خودت میریزی و
با دستـانـی که دیگر چروک شده اند،
لرزان لرزان فنجان چایت را به لبانت نزدیک میکنـی..
اما به یکباره یکی از کودکان نـام مرا فریـاد می زنـد...
شباهت اسمی بـود...!
تـو آرام فنجانت را کمی پایین می آوری و
لبخنـد کوچکب میزنی...
من به آن لبخنـد زنـده ام...

"مخاطب خاص من یادت بخیر"
..........................


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت8:58---30 ارديبهشت 1395
حـــــآجــــے دُنیــــــــــآے وآقـعــــــے

اُنـقــــد اَرزش نـــَــدآرہ

ڪـــــــــ تـــــــــو بـــــــــہ خــــــآطـــِـــر ✘مـُجــــــــآزیـش✘

خـــُــودِتـــــــــو جـِـــر میـــــــــدے


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 16:25 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .